Andris Bērziņš aicina pārbaudīt prostatu
Publicēts 18. oktobrī, 2010.
TV6 jau otro gadu pēc kārtas rīko akciju Esi īsts vecis! Audzē ūsas! Šī projekta doma ir mudināt vīriešus pievērsties prostatas veselībai un reizi gadā doties pie ārsta to pārbaudīt.

Šī gada kampaņas reklāmas "seja" - aktieris Andris Bērziņš - mudinošajās reklāmās ir redzams ar kuplām ūsām, tomēr dzīvē aktieri ar ūsām sastapt nav iespējams.

"Neaudzēju ūsas, kā to prasa mana dalība šajā akcijā, - nevaru to atļauties izrāžu un filmēšanās dēļ. Aktiera profesija prasa, lai mans izskats būtu neitrāls, bez pārmērībām un krasām izmaiņām," ūsu iztrūkumu skaidro Bērziņš.

 

Bērziņš uzskata, ka ne jau ūsās slēpjas pasākuma sāls un ka arī bez tām viņš nekļūst par mazāk dedzīgu akcijas atbalstītāju. Aktieris vēlas panākt, lai vīrieši sāk runāt par šo problēmu un nekautrējas doties uz pārbaudi.

"Domāju, ka vīrieši nopietnāk pievēršas savai veselībai un prostatas stāvokli pārbauda biežāk, nekā sievietes veic krūts vēža pārbaudes. Tomēr veču starpā šī tēma ir gandrīz vai tabu - mēs kaunamies par to runāt, un es vēlos to labot," dalību akcijā skaidro Bērziņš.

"Pats šogad neesmu bijis uz pārbaudi, jo tīri fiziski neatliek laika, bet, tiklīdz izrāžu un filmēšanās grafiks to atļaus, došos uz ārstniecības iestādi pārbaudīties. Ceru, ka man kā akcijas "sejai" būs atlaides, jo šī procedūra tomēr ir maksas pakalpojums," aizdomājas Bērziņš.

Aktieris uzskata, ka reklāmas kampaņai ir jēga un tā ietekmē vīriešus aizdomāties par šo tēmu un pieteikties pārbaudei. "Protams ir tādi, kas šo reklāmu ciklu uzskata par lielu joku, bet, manuprāt, bieži vien nopietnas tēmas pasniegšana caur humoru apmaksājas vairāk nekā nopietni statistikas dati. Svarīgi ir uzrunāt cilvēku, un domāju, ka mani un Jāņa Skuteļa dialogi no reklāmām to spēj panākt," skaidro Bērziņš.


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: