"Simpsoni" atzīti par veiksmīgāko TV zīmolu
Publicēts 24. septembrī, 2010.
Multiplikācijas filmu seriāls Simpsoni atzīts par visveiksmīgāko zīmolu visā televīzijas industrijas pastāvēšanas vēsturē, vēsta britu izdevums The Guardian.

DVD disku, dažādu ar seriāla varoņiem saistītu rotaļlietu, krekliņu un citu mantiņu ar Simpsonusimboliku pārdošana gadu laikā tā veidotājiem atnesuši astoņu miljardu dolāru lielu pelņu.

 

Tāpat šis multiplikācijas seriāls ir īpašs ar to, ka, lai gan tas televīzijas ēterā ir jau vairāk nekā 20 gadu, tā popularitāte gadu no gada tikai turpina pieaugt.

Par veiksmīgāko zīmolu industrijas vēsturē Simpsoni atzīti konferencē Brand Licensing Europe 2010, kur par šo zīmolu savas balsis atdeva 31% no 450 plašās televīzijas industrijas pārstāvjiem.

Par otru veiksmīgāko zīmolu televīzijā atzīts leļļu seriāls Sezama iela, par kuru savas balsis atdeva 26% ekspertu, bet par nākotnes perspektīvā potenciāli veiksmīgu zīmolu atzīts seriāls Lost, kuru par nākotnes cerību uzskatīja 29% televīzijas industrijas pārstāvju.

Tāpat konferencē publiskoti dati, kas liecina, ka katru gadu Lielbritānijā, pārdodot preces ar dažādu izklaidējošu televīzijas šovu un raidījumu, industrija nopelna aptuveni 156 dolārus, bet globālajā tirgū ieņēmumi sasniedz 191 miljardu dolāru gadā.

Pirmā seriāla Simpsoni sērija telekanālā Fox tika parādīta 1989. gada 17. decembrī , 1998. gadā žurnāls Time to nodēvēja par 20. gadsimta labāko televīzijas seriālu, bet gadu gaitā tas saņēmis 24 Emmy balvas.


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: